Ποια ζώνη ώρας χρησιμοποιεί ο προγραμματισμός διαφήμισης;

Ο προγραμματισμός διαφήμισης για τις AdWords καμπάνιες σας βασίζεται στη ζώνη ώρας που ορίσατε για τον λογαριασμό σας. Η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στις ώρες που φαίνονται στο λογαριασμό σας και όχι στη ζώνη ώρας των περιοχών που στοχεύσατε.

Για παράδειγμα: Υποθέστε ότι η ζώνη ώρας του λογαριασμού σας ορίζεται για το Άμστερνταμ, αλλά οι διαφημίσεις σας στοχεύονται στην Μπαγκόγκ, έξι ώρες μπροστά. Όταν προγραμματίζετε τις διαφημίσεις σας από τη 1:00 ως τις 3:00 μ.μ. , οι διαφημίσεις θα τρέχουν από τη 1:00 ως τις 3:00 μ.μ. ώρα Άμστερνταμ. Αυτό σημαίνει ότι στην Μπαγκόγκ, που είναι έξι ώρες μπροστά, θα τρέχουν από τις 7:00 ως τις 9:00 μ.μ.

 

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Τι πρέπει να ξέρετε;

Το Google Adwords είναι ένας σύγχρονος και έξυπνος τρόπος διαφήμισης της ηλεκτρονικής, ή μη,...

Γιατί έχουν επιτυχία;

Το Google AdWords σας προσφέρουν: Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε...

Ποια βασική ορολογία πρέπει να γνωρίζω;

Ακολουθούν ορισμένοι από τους όρους που χρησιμοποιούνται πιο συχνά: Λέξη-κλειδί Οι...

Πόσο κοστίζει;

Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο. Κατά την εκτίμηση του...

Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης;

Οι διαθέσιμοι τύποι διαφήμισης για τα Google AdWords είναι: Διαφημίσεις με κείμενο...