Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια αποτελεσματική λίστα λέξεων-κλειδιών;

Όταν δημιουργείτε τη λίστα σας, σκεφτείτε σαν πελάτης ή σαν επισκέπτης ενός ιστότοπου.

Ποιους όρους ή φράσεις θα χρησιμοποιούσαν οι πελάτες σας για να περιγράψουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας; Για λέξεις-κλειδιά αναζήτησης, βεβαιωθείτε ότι θα καταχωρήσετε λέξεις-κλειδιά που πιστεύετε ότι ενδέχεται να αναζητήσουν οι χρήστες στο Google για να βρουν την επιχείρησή σας.

Στη συνέχεια, αναπτύξτε τη λίστα σας για να συμπεριλάβετε συναφείς παραλλαγές, όπως εναλλακτικές μορφές ορθογραφίας (για παράδειγμα τρένο και τραίνο), πληθυντικό αριθμό, συνώνυμα και λάθος ορθογραφία.

Κάντε πιο συγκεκριμένες ή καταργήστε τις λέξεις-κλειδιά που μπορεί να είναι υπερβολικά ευρείες ή μη συναφείς.

Οι λέξεις-κλειδιά που είναι υπερβολικά ευρείες μπορεί να μειώσουν την απόδοση της διαφήμισής σας, δημιουργώντας πολλές εμφανίσεις αλλά λίγα κλικ.

Για λέξεις-κλειδιά αναζήτησης, διαγράψτε από τη λίστα σας τις γενικές λέξεις-κλειδιά που μπορεί να είναι συναφείς με ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ή υπηρεσιών.

Οι μονολεκτικές λέξεις-κλειδιά είναι πιθανό να είναι υπερβολικά γενικές, επομένως προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε φράσεις δύο ή τριών λέξεων.

Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιήσετε τη γενική λέξη-κλειδί "σάκος" για την προώθηση αποσκευών, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται σε άτομα που αναζητούν μη συναφή αντικείμενα όπως "υπνόσακος" και "σάκος του μποξ". Για να κάνετε πιο συγκεκριμένες τις λέξεις-κλειδιά σας, προσθέστε λέξεις που περιγράφουν τα αγαθά ή τις υπηρεσίες σας. Αντί να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί "σάκος", δοκιμάστε περισσότερο συναφείς και περιγραφικές λέξεις-κλειδιά όπως "ταξιδιωτικός σάκος", "σάκος ταξιδίου" και "αγοράστε ένα σάκο αποσκευών στο διαδίκτυο".

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Τι πρέπει να ξέρετε;

Το Google Adwords είναι ένας σύγχρονος και έξυπνος τρόπος διαφήμισης της ηλεκτρονικής, ή μη,...

Γιατί έχουν επιτυχία;

Το Google AdWords σας προσφέρουν: Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε...

Ποια βασική ορολογία πρέπει να γνωρίζω;

Ακολουθούν ορισμένοι από τους όρους που χρησιμοποιούνται πιο συχνά: Λέξη-κλειδί Οι...

Πόσο κοστίζει;

Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο. Κατά την εκτίμηση του...

Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης;

Οι διαθέσιμοι τύποι διαφήμισης για τα Google AdWords είναι: Διαφημίσεις με κείμενο...