Συμφωνητικό Συντήρησης Πληροφοριακών Συστημάτων

Απαραίτητα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τους Όρους & Προϋποθέσεις του παρόντος Συμφωνητικού Συντήρησης Συστημάτων Πληροφορικής. Ρητώς δεσμεύεστε με το παρόν έγγραφο, ότι έχετε αναγνώσει και αποδεχθεί το περιεχόμενο των ακόλουθων άρθρων που έχει θέσει η iBS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ EΠΕ. Σε περίπτωση μη αποδοχής οποιουδήποτε άρθρου του παρόντος συμφωνητικού, απαραίτητα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας.

1.    Ορισμοί

Για λόγους συντομίας από εδώ και στο εξής, στο ακόλουθο συμφωνητικό θα ονομάζονται:

  • «εταιρία» η εταιρία πληροφορικής με την επωνυμία iBS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ EΠΕ, που εδρεύει στον Πειραιά, με ΑΦΜ 095618983 και ΔΟΥ Α’ Πειραιά.
  • «πελάτης» το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την συμφωνία συντήρησης με την εταιρία, το οποίο είναι υποχρεωμένο να εξοφλεί εμπρόθεσμα την αμοιβή συντήρησης, διατηρώντας δικαιώματα και υποχρεώσεις που απορρέουν από το τρέχων συμφωνητικό.
  • «εξυπηρετητής» ο κεντρικός υπολογιστής σε ρόλο τομέα Windows Domain Controller.
  • «συστήματα πληροφορικής»: ο εγκατεστημένος εξοπλισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών και νομίμως αγορασμένων λογισμικών που είναι σε επιχειρησιακή λειτουργία και αναλύονται στον συνοδευτικό πίνακα Εξοπλισμού Πληροφορικής.
  • «προσφορά» η οικονομική προσφορά που έστειλε η εταιρία στον πελάτη και που πέρα από την αμοιβή και τη χρονική διάρκεια περιγράφει το πλήθος και τον τύπο υπηρεσιών ανά κατηγορία που αφορούν τον μηχανογραφικό εξοπλισμό του.

2.    Αντικείμενο

Η εταιρία αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και αποκατάστασης λειτουργίας σε περίπτωσης προβλήματος για τον εξυπηρετητή ή και για τον μηχανογραφικό εξοπλισμό που περιγράφεται στο συνοδευτικό πίνακα Εξοπλισμού Πληροφορικής

3.    Διάρκεια

Η χρονική διάρκεια καθορίζεται από την ημερομηνία έναρξης και λήξης που περιγράφεται στην συνοδευτική προσφορά που έχει λάβει ο πελάτης και έχει αποδεχθεί.

4.    Υποχρεώσεις της εταιρίας

  • Επαναφορά – Επιδιόρθωση Λειτουργίας: για κρίσιμα προβλήματα λειτουργίας η εταιρία δεσμεύεται για την ανταπόκριση τεχνικού της εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ωρών από την κλήση του Πελάτη, για την παροχή τεχνικών υπηρεσιών με απομακρυσμένη σύνδεση ή και με επιτόπου επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του πελάτη.
  • Προληπτική Συντήρηση: Η εταιρία απέστειλε προσφορά συντήρησης σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη είτε μόνο για την προληπτική συντήρηση του εξυπηρετητή είτε και για όλα τα συστήματα πληροφορικής που έχει στην διάθεσή του. Ακόλουθα αναλύουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες για κάθε τύπο συντήρησης:
    • Για τον εξυπηρετητή, προληπτική συντήρηση που πραγματοποιείται με απομακρυσμένη σύνδεση και εάν κριθεί απαραίτητο από την εταιρία, με την επιτόπου επίσκεψη τεχνικού. Περιλαμβάνει τους ακόλουθους ελέγχους λειτουργίας:
      • Λειτουργικού συστήματος και Υποσυστημάτων (Event Viewer, DHCP, DNS). Εξέταση ανάγκης εγκατάστασης ενημερώσεων του κατασκευαστή. [κάθε μήνα]
      • Λογισμικού προστασίας από ιούς και επικοινωνίας με το UPS. [κάθε μήνα]
      • Λογισμικού εκτέλεσης εργασιών λήψης αντιγράφων ασφαλείας. [κάθε μήνα]
      • Καθαρισμός χώρου ικριώματος και ενεργών στοιχείων δικτύου. [κάθε έτος]
    • Για τον εξοπλισμό πληροφορικής και περιλαμβάνει επιπρόσθετα:
      • Έλεγχος λειτουργίας λογισμικού προστασίας από ιούς. [κάθε μήνα]
      • Εσωτερικός καθαρισμός σταθμών εργασίας. [κάθε έτος]
      • Τηλεφωνική υποστήριξη αποκλειστικά για την επίλυση προβλημάτων λειτουργίας.
      • Τεχνικές υπηρεσίες διάγνωσης βλάβης και αποκατάστασης λειτουργίας εξοπλισμού.
      • Για τον εξοπλισμό που έχει προμηθευθεί από την Εταιρία, δωρεάν μεταφορά εξοπλισμού από και προς την αντιπροσωπεία εφόσον είναι σε εγγύηση

5.    Υποχρεώσεις του πελάτη

  • Το λογισμικό να είναι νόμιμα αγορασμένο και με τις σωστές αριθμητικά άδειες χρήσης.
  • Να υπάρχει σε πλήρη λειτουργία η νεότερη έκδοση λογισμικού προστασίας για ιούς.
  • Να χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Να μην μετακινήσει τον συντηρούμενο εξοπλισμό από τον αρχικό χώρο εγκατάστασης.
  • Απαγορεύεται ΑΥΣΤΗΡΑ η αυτόβουλη εγκατάσταση λογισμικού και η κάθε τύπου επισκευή, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση της Εταιρίας.
  • Απαραίτητα σε συνεργασία με την Εταιρία, να ζητεί τουλάχιστον μια φορά κάθε έξι μήνες την δοκιμαστική επαναφορά μέρος των αρχείων από τα αντίγραφα ασφαλείας.
  • Ο Πελάτης έχει την αποκλειστική ευθύνη φύλαξης αντιγράφων ασφαλείας.

6.    Ανωτέρα βία

Η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη ούτε και θα θεωρηθεί ότι έχει αθετήσει τις υποχρεώσεις της δυνάμει του παρόντος συμφωνητικού σε περίπτωση υπερημερίας ή αδυναμίας εκπλήρωσης των συμβατικών της υποχρεώσεων για λόγους που συνιστούν ανωτέρα βία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ανωτέρα βία συνιστούν γεγονότα όπως έκτακτες κλιματολογικές συνθήκες, πυρκαγιά, σεισμός, απεργίες, εργατικές αναταραχές, ατυχήματα, στάσεις, κ.α.. Το μέρος που επικαλείται γεγονός ανωτέρας βίας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποτρέψει τις δυσμενείς επιπτώσεις του γεγονότος αυτού και θα αναλάβει αμέσως τις υποχρεώσεις του, μετά την παρέλευσή του.

7.    Απόρρητο

Ο πελάτης αναγνωρίζει και συμφωνεί ότι η εταιρία αποκτά πρόσβαση στα αρχεία του πελάτη. Η εταιρία αναγνωρίζει ότι δυνάμει της φύσης των παρεχόμενων τεχνικών υπηρεσιών έρχεται σε άμεση επαφή και γίνεται γνώστης εμπιστευτικών πληροφοριών επαγγελματικής & εμπορικής φύσης. Η εταιρία υποχρεούται να χειρίζεται ως απόρρητες όλες τις ανωτέρω πληροφορίες και να μην τις κοινοποιεί σε οποιονδήποτε τρίτο χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση του Πελάτη για κάθε περίοδο συντήρησης καθώς και μετά από την λήξη ή λύση του, για οποιονδήποτε λόγο.

8.    Όροι και περιορισμοί

  • Η ευθύνη της εταιρίας περιορίζεται στην ποιότητα των παρεχόμενων τεχνικών υπηρεσιών της και δεν ευθύνεται για την ποιότητα, λειτουργικότητα του εξοπλισμού καθώς επίσης της ποιότητας σύνδεσης στο διαδίκτυο.
  • Η εταιρία δεν υπέχει κύρια ή επικουρική ευθύνη για αποζημίωση οποιασδήποτε θετικής ή/και αποθετικής ζημιάς, ή/και διαφέροντος, ή/και διαφυγόντων κερδών, που προκλήθηκαν από την χρήση του λογισμικού που έχει σε χρήση ο πελάτης και συντηρεί η εταιρία.
  • Η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη για την άμεση ή έμμεση ζημιά που προκλήθηκε στον Πελάτη από επιθέσεις, ιούς και γενικά για οποιαδήποτε κακόβουλης προσπάθεια δολιοφθοράς.
  • Η εταιρία προσφέρει τις τεχνικές της υπηρεσίες εντός ωραρίου λειτουργίας (10:00-18:00), τις καθημερινές, εκτός επίσημων αργιών και εβδομάδας εορτασμού του 15Αυγουστου.
  • Η ανταπόκριση τεχνικού εφόσον ζητηθεί μετά τις 15:00 θα εκτελείται από την εταιρία την επόμενη εργάσιμη ημέρα προσμετρώντας τον υπόλοιπο χρόνο από την προηγούμενη.
  • Ο πελάτης δύναται να αιτηθεί την παροχή υπηρεσιών της εταιρίας με χρέωση, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
    • Για υπηρεσίες εκτός ωραρίου λειτουργίας της εταιρίας, σε επίσημες αργίες και κατά την εβδομάδα εορτασμού του 15Αυγουστου.
    • Εκπαίδευσης προσωπικού.
    • Εγκατάστασης αναλώσιμων υλικών εκτυπωτών και ηλεκτρολογικών εργασιών.
    • Επιδιόρθωση εξοπλισμού λόγω κακής χρήσης, βίαιης μηχανικής καταπόνησης, ανωμαλίας της τάσης του ηλεκτρικού δικτύου ή του κλιματισμού, καθώς και από διάφορες αιτίες ξένες προς την συνήθη λειτουργία των μηχανών.
    • Εγκατάσταση νέου εξοπλισμού πληροφορικής.
    • Αναβάθμιση υπάρχοντος εξοπλισμού.
    • Μεταφορά αρχείων, ρυθμίσεων, προγραμμάτων.
    • Προβλήματα που προκύψουν από επίθεση τρίτου (hacking).

9.    Αμοιβή συντήρησης

Η αμοιβή συντήρησης περιλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις της εταιρίας και είναι σταθερή για την συμφωνημένη χρονική περίοδο εφόσον δεν υπάρξει αλλαγή στην σύνθεση των Συστημάτων Πληροφορικής του πελάτη. Η εταιρία έχει το δικαίωμα της αναπροσαρμογής των ετήσιων αμοιβών συντήρησης βασιζόμενη στον ισχύων τιμοκατάλογο παροχής υπηρεσιών. Η αμοιβή συντήρησης προκαταβάλλεται εφάπαξ ή τμηματικά το μέγιστο σε τέσσερεις (4) τρίμηνες δόσεις. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης αμοιβής πέρα των είκοσι (20) ημερών από την έκδοση του τελευταίου τιμολογίου της, η εταιρία έχει το δικαίωμα να αναστείλει την παροχή υπηρεσιών της και να θεωρήσει αυτοδικαίως επελθούσα τη λύση του συμφωνητικού αζημίως για αυτήν. Η λύση του συμφωνητικού δεν απαλλάσσει τον πελάτη από την υποχρέωση αποπληρωμής των υποχρεώσεων του που γεννήθηκαν πριν την διακοπή του και δεν αποστερεί από την εταιρία το δικαίωμα αποζημίωσης για το υπόλοιπο που δεν εκτελέστηκε.

10. Τροποποίηση του παρόντος

Η τροποποίηση του παρόντος ισχύει μόνο όταν γίνει εγγράφως, η δε επίδειξη επιείκειας ή ανοχής από οποιοδήποτε μέλος σε περίπτωση παραίτησης από οποιοδήποτε δικαίωμα, που απορρέει από το παρόν, δεν δημιουργεί προηγούμενο ούτε εμποδίζει την επίκληση επί σκοπώ πλήρους ικανοποιήσεως επί Δικαστηρίου ή εξωδίκως.

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Σχετικά Άρθρα

Συμφωνητικό Παροχής Υπηρεσιών Φιλοξενίας Ιδεατών Εξυπηρετητών

Tο παρόν συμφωνητικό περιγράφει την εγγύηση διαθεσιμότητας του δικτύου των υπηρεσιών Φιλοξενίας...

Εγγύηση Καλής Λειτουργίας 60 ημερών

Η IBS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΕ παρέχει εγγύηση ομαλής λειτουργίας λογισμικού διάρκειας εξήντα...