1.2. Δυνατά, Αδύνατα σημεία, Ευκαιρίες, Απειλές (SWOT)

Η ανάλυση SWOT είναι ένα εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού το οποίο χρησιμοποιείται για την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μίας επιχείρησης, όταν η επιχείρηση πρέπει να λάβει μία απόφαση σε σχέση με τους στόχους που έχει θέσει ή με σκοπό την επίτευξή τους. Κατά την ανάλυση SWOT για τα σημεία μίας επιχείρησης, οργανισμού ή και περιοχής μελετώνται τα:

  • Δυνατά (Strengths)
  • Αδύνατα (Weaknesses)
  • Ευκαιρίες (Opportunities)
  • Απειλές (Threats)

Ειδικότερα μπορείτε να διαβάστε στην Wikipedia, πως όμως μπορεί να εφαρμοσθεί στον ιστότοπο μας; 

Ας απαντήσουμε ανά τομέα στις ακόλουθες ερωτήσεις:

 

Δυνατά (Strengths)

Αδύνατα (Weaknesses)

Ποιες είναι οι πηγές εισερχόμενης επισκεψιμότητας (άλλοι ιστότοποι);

Ποιες πηγές εισερχόμενης επισκεψιμότητας (άλλοι ιστότοποι) δεν αποδίδουν;

Ποιο προϊόν, υπηρεσία, συνεργασία, πιστοποίηση, είναι το πλέον ανταγωνιστικό;

Ποιο προϊόν, υπηρεσία, συνεργασία, πιστοποίηση, δεν αποδίδει;

Ποια σελίδα (περιεχόμενο) θα προσελκύσει περισσότερο κοινό;

Ποια σελίδα (περιεχόμενο) έχει χαμηλή επισκεψιμότητα;

Ποιες ήταν οι αλλαγές στον ιστότοπο που προκάλεσαν καλύτερη φήμη, αύξηση πωλήσεων, θετική ανταπόκριση κατά τα προηγούμενα έτη;

Ποιες πραγματοποιημένες αλλαγές στον ιστότοπο, με υψηλές προσδοκίες είχαν τελικά μικρό χωρίς αξία αποτέλεσμα;

Ευκαιρίες (Opportunities)

Απειλές (Threats)

Ποιες πηγές επισκεψιμότητας (άλλοι ιστότοποι) που αποδίδουν έστω και οριακά, θα μπορούσαν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα προς εμάς;

Εκεί που ο ιστότοπος σας αδυνατεί, ποιοι ανταγωνιστές έχουν καλύτερη παρουσία και αποτέλεσμα, είναι δυνατοί και αυτό πως το καταφέρανε;

Ποιο προϊόν, υπηρεσία, συνεργασία, πιστοποίηση, που τελικά δεν παράχθηκε, προσφέρθηκε, έγινε θα μπορούσε να βοηθήσει;

Ποια πιθανή αλλαγή στον τρόπο χρήσης, στην ανθρώπινη συμπεριφορά σε σχέση με τις τρέχουσες τάσεις θα μπορούσαν δραστικά να επηρεάσουν τον ιστότοπο σας;

Ποιες δοκιμασμένες και πετυχημένες αλλαγές στον ιστότοπο θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν εκ νέου για την καλυτέρευση των αποτελεσμάτων στα προβληματικά σημεία / σελίδες του ιστοτόπου;

Ποιοι ανταγωνιστές είχαν την μεγαλύτερη επιτυχία; Πως το πέτυχαν; Που διασταυρώνονται με τους πελάτες σας;

Ποιες είναι οι Τεχνολογικές / Εμπορικές τάσεις της αγοράς σήμερα;

Υπάρχουν στρατηγικές που εφαρμόστηκαν σε νεοσύστατες παραπλήσιες επιχειρήσεις με ιδιαίτερη επιτυχία; Αν αυτές εφαρμοζόντουσαν γενικότερα θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο για την επιχείρησή σας;

  • 0 Корисниците го најдоа ова како корисно
Дали Ви помогна овој одговор?

Понудени резултати

1.1. Τι πρέπει να αποφύγετε – να προσέξετε

Γενικότερα να αποφύγετε: περισσότερες φωτογραφίες από ότι κείμενο: να φροντίσετε την αναλογία...

1.3. Εγκαίνια & Προώθηση

Ένας πρόσφατα ή και νέο-δημοσιευμένος ιστότοπος, αν δεν τον προωθήσετε, απλά θα υπάρχει χωρίς...