Ποια βασική ορολογία πρέπει να γνωρίζω;

Ακολουθούν ορισμένοι από τους όρους που χρησιμοποιούνται πιο συχνά:

Λέξη-κλειδί
Οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε είναι οι όροι ή οι φράσεις που θέλετε να προκαλούν την εμφάνιση της διαφήμισής σας. Για παράδειγμα, αν ασχολείστε με την παράδοση λουλουδιών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον όρο "παράδοση λουλουδιών" ως λέξη-κλειδί στην καμπάνια σας στο AdWords. Όταν ένας χρήστης του Google πληκτρολογεί «παράδοση λουλουδιών» σε μια αναζήτηση στο Google, η διαφήμισή σας θα μπορούσε να εμφανίζεται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τοποθέτηση
Όπως και οι λέξεις-κλειδιά, οι τοποθετήσεις είναι ακόμα ένας τρόπος για να ελέγχετε τη θέση εμφάνισης των διαφημίσεών σας. Οι τοποθετήσεις είναι συνήθως ιστότοποι στους οποίους θα θέλατε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Για παράδειγμα, αν επιλέξετε τον ιστότοπο www.example.com/sports ως τοποθέτηση, η διαφήμισή σας θα μπορούσε να εμφανιστεί σε αυτόν τον ιστότοπο.
Καμπάνια & Ομάδα διαφημίσεων
Οι λογαριασμοί AdWords οργανώνονται σε καμπάνιες και ομάδες διαφημίσεων. Ξεκινάτε με μία καμπάνια, η οποία έχει το δικό της ημερήσιο προϋπολογισμό και τις δικές της προτιμήσεις στόχευσης. Μπορείτε να εκτελείτε ταυτόχρονα πολλαπλές εκστρατείες και μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε μια καμπάνια για κάθε προϊόν ή υπηρεσία που θέλετε να διαφημίσετε. Σε κάθε καμπάνια, μπορείτε να έχετε μία ή περισσότερες ομάδες διαφημίσεων, οι οποίες είναι σύνολα συναφών διαφημίσεων, λέξεων-κλειδιών και τοποθετήσεων.
Εμφάνιση
Ο αριθμός εμφανίσεων αντιστοιχεί στις φορές που μια διαφήμιση εμφανίζεται στο Google ή στο Δίκτυο Google. Παρακολουθήστε τις εμφανίσεις σας για να δείτε σε πόσα άτομα εμφανίζεται η διαφήμισή σας.
Κλικ
Εάν ο πελάτης βλέπει τη διαφήμισή σας και κάνει κλικ επάνω της για να μάθει περισσότερα ή για να πραγματοποιήσει συναλλαγές, αυτό καταγράφεται στον λογαριασμό σας ως ένα κλικ. Παρακολουθήστε τα κλικ σας για να δείτε πόσα άτομα επέλεξαν να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας μέσω της διαφήμισής σας.
Κόστος ανά κλικ (CPC)
Καλείστε να επιλέξετε το ανώτατο ποσό που προτίθεστε να πληρώσετε κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτό ονομάζεται προσφορά μέγιστου κόστους ανά κλικ (ή μέγιστου CPC). Η προσφορά CPC σας βοηθά στον καθορισμό της συχνότητας με την οποία μπορεί να εμφανίζεται η διαφήμισή σας και την κατάταξή της στη σελίδα.
Κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM)
Σε ορισμένες καμπάνιες, μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε για προβολές της διαφήμισής σας αντί για κλικ. Η μέγιστη προσφορά CPM είναι το υψηλότερο ποσό που προτίθεστε να πληρώσετε για κάθε χίλιες εμφανίσεις ή προβολές της διαφήμισής σας. Η προσφορά CPM είναι διαθέσιμη μόνο για καμπάνιες που στοχεύουν στο Δίκτυο εμφάνισης και όχι στην αναζήτηση Google ή στους ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης.

  • 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Τι πρέπει να ξέρετε;

Το Google Adwords είναι ένας σύγχρονος και έξυπνος τρόπος διαφήμισης της ηλεκτρονικής, ή μη,...

Γιατί έχουν επιτυχία;

Το Google AdWords σας προσφέρουν: Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε...

Πόσο κοστίζει;

Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο. Κατά την εκτίμηση του...

Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης;

Οι διαθέσιμοι τύποι διαφήμισης για τα Google AdWords είναι: Διαφημίσεις με κείμενο...

Πού θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μου;

Οι διαφημίσεις από ομάδες διαφημίσεων με λέξεις-κλειδιά, μπορούν να εμφανίζονται στο Google και...