Εγγύηση Καλής Λειτουργίας 60 ημερών

Η IBS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΕ παρέχει εγγύηση ομαλής λειτουργίας λογισμικού διάρκειας εξήντα (60) ημερών, από την ημερομηνία παράδοσης και εγκατάστασής του λογισμικού στον εξοπλισμό του πελάτη. Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά το λογισμικό που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές που συμφωνήθηκαν με τον πελάτη, πριν την υλοποίηση.

Αναλαμβάνουμε ΔΩΡΕΑΝ την υποχρέωση διόρθωσης οποιασδήποτε βλάβης ή δυσλειτουργίας που αποδεδειγμένα οφείλεται σε αποκλειστική και μόνο υπαιτιότητα του παραχθέντος λογισμικού. Η υποχρέωση αυτή αφορά μόνο την επιδιόρθωση του κώδικα ή και την επανόρθωση του λογισμικού και των αρχείων του πελάτη μέχρι και το τελευταίο αντίγραφο ασφαλείας (backup) των αρχείων που ο πελάτης διατηρεί με δική του ευθύνη.

Ουδεμία υποχρέωση ΔΩΡΕΑΝ επίλυσης βλάβης έχουμε, κατά την περίοδο ισχύος της εγγύησης μα και μεταγενέστερα, για προβλήματα που σχετίζονται σε μια ή περισσότερες από τις επόμενες αιτίες:

  • πρόβλημα στα μέσα αποθήκευσης, στο λειτουργικό σύστημα του server ή άλλο λογισμικό,
  • λανθασμένο χειρισμό από τον χρήστη,
  • επίθεση τρίτου (hacking) ή και προσβολές από ιούς υπολογιστών,
  • εάν ο πελάτης συνεχίσει τη λειτουργία του λογισμικού παρά την ύπαρξη προβλήματος, χωρίς να μας έχει ειδοποιήσει,
  • αναβάθμιση εκδόσεων λειτουργικών συστημάτων, λοιπών συσχετιζόμενων εφαρμογών ή και των

firmware συσκευών – εξοπλισμού, χωρίς την προηγούμενη γραπτή μας έγκριση,

  • επέμβαση στο λογισμικό ή στα αρχεία από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο,
  • αδυναμία εκτέλεσης των υποχρεώσεων μας προς τον πελάτη λόγω ανώτερης βίας.

Ο πελάτης έχει 60 ημέρες να δοκιμάσει το παραχθέν λογισμικό και να μας αποστείλει τις παρατηρήσεις του για να προβούμε στις απαραίτητες διορθώσεις. Με το πέρας της εγγύησης των 60 ημερών η όποια βλάβη ή δυσλειτουργία που αποδεδειγμένα οφείλεται σε αποκλειστική και μόνο υπαιτιότητα του παραχθέντος λογισμικού, θα κοστολογείται και η υπηρεσία αποκατάστασης θα προσφέρεται με αμοιβή.

Με την υπηρεσία προληπτικής συντήρησης λογισμικού θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλισθεί εγκαίρως η λειτουργικότητα του παραχθέντος λογισμικού στα υπό διαμόρφωση νέα συστημικά περιβάλλοντα που θα προκύψουν από τις νέες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος, βιβλιοθηκών, firmware και λοιπών συνεργαζόμενων λογισμικών τρίτων κατασκευαστών. Η πιθανή ύπαρξη λαθών (bugs) στο λογισμικό αποτελεί εγγενές στοιχείο αυτού και οφείλεται στην πολυπλοκότητα των σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων. Η τεχνική πραγματικότητα παγκοσμίως δεν είναι η ανυπαρξία, αλλά η ύπαρξη λαθών στο λογισμικό «Νo software, without bugs». Ένα συστατικό κώδικα πρέπει να δοκιμασθεί ώστε να διαπιστωθεί ότι δεν κάνει αυτό που δεν πρέπει να κάνει.

Επιπρόσθετα η IBS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΕ δύναται να προσφέρει με αμοιβή τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • τεχνική υποστήριξη οποιασδήποτε φύσης για τον εξοπλισμό του πελάτη (υπολογιστές, routers, εκτυπωτές, κ.λπ.),
  • τεχνικές – συμβουλευτικές υπηρεσίες για επανεγκαταστάση του λογισμικού λόγω αγοράς νέων μηχανημάτων, αλλαγές μηχανημάτων κ.λπ.,
  • προσθήκη νέων ή και αλλαγή/επέκταση υφιστάμενων λειτουργικοτήτων του παραχθέντος λογισμικού (τύπου v.2.x.x) κατόπιν αιτήματος του πελάτη,
  • επισκευή κάθε τύπου βλαβών που αποδεδειγμένα οφείλονται στην χρήση νέων εκδόσεων του λειτουργικού συστήματος, βιβλιοθηκών, firmware και λοιπών συνεργαζόμενων λογισμικών τρίτων κατασκευαστών.
 
  • 0 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Συμφωνητικό Συντήρησης Πληροφοριακών Συστημάτων

Απαραίτητα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τους Όρους & Προϋποθέσεις του παρόντος Συμφωνητικού...

Συμφωνητικό Παροχής Υπηρεσιών Φιλοξενίας Ιδεατών Εξυπηρετητών

Tο παρόν συμφωνητικό περιγράφει την εγγύηση διαθεσιμότητας του δικτύου των υπηρεσιών Φιλοξενίας...